Pages

Bullet journal │tipy do školy (VŠ) #1

pondělí 4. září 2017

Krásný začátek týdne :)
Dneska se v prvních tipech do školy zaměřím na to, jak jsem svůj bullet journal přizpůsobovala studiu na vysoké škole minulý semestr a co všechno jsem si zapisovala a jak. A začnu hned tím největším tipem...


Tím jsou tyhle stránky... Základní věci, na které určitě budu myslet i při sestavování podobných stránek na začátku dalšího semestru a to: 
  • přehled účasti na cvičeních (přednášky většinou nejsou povinné, ale i tak jsem je značila)
  • body získané v průběhu semestru + zápočet + zkouška (občas se v tom člověk trochu ztrácel a ne vše vyučující zapisují na internet)
  • rozvrh hodin (protože jsem si ani za těch 14 týdnů nezapamatovala kde mám některé cvičení)
  • potřebné knihy a skripta
Ovšem pro další semestr bych chtěla přidat i mini kalendáře pro všechny měsíce daného semestru a do nich si zapisovat důležité data a termíny. To je asi jediné, co mi chybělo.


Když začínaly zápočty a zkoušky, tak jsem tomu přizpůsobila i měsíční přehled pro květen... Udělala jsem ho vertikálně, abych pro jeden den mohla napsat více věcí plus jsem do horního rohu vypsala i mini kalendář, kde jsem jen zvýrazňovala určité dny (žlutá je škola, oranžová brigáda, tyrkysová státní svátky apod.).
Stejně jsem rozložila i měsíc červen, ve kterém taky probíhalo zkouškové a musím říct, že ten vertikální seznam dnů se vyplatil udělat, protože se mi snáze plánovaly zkoušky a vše jsem hezky viděla pohromadě.


Jelikož se přes měsíce, kdy je škola, točí všechny většina mých povinnosti a úkolů kolem školy, tak jsem jen ty nejdůležitější zvýrazňovala onou žlutou barvou a to zkoušky, zápočty a termíny prezentací.
Občas bylo taky zapotřebí přidat nějaké ty motivační slova nebo poznámku abych nezapomněla se za všechny ty nervy a neustálé učení odměnit...


Při učení se na několik zkoušek najednou jsem se někdy ale bez lepících papírků stejně neobešla...


A na konec měsíce června jsem přidala stránku s tipy pro mé budoucí já ohledně dalšího semestru. Takové malé připomenutí, co bych vážně měla dělat a neflákat, aby bylo pak jednodušší se naučit na všechny ty zkoušky. Tak snad si to na začátku semestru přečtu a něco z nich dodržím :D
Brzy se můžete těšit i na článek o tom, jak jsem si zorganizovala nadcházející semestr na VŠ :)

Používáte diář jen do školy nebo i přes prázdniny? 

8 komentářů:

  1. Tipy na příští semestr mě rozesmál :D Hlavně první bod, také si to vždycky říkám, ale většinou si skripta nakoupím těsně před zkouškovým :D :D Jinak já diář používám pořád jak ve školní rok tak i o prázdninách, o prázdninách je můj diář zaplněný hlavně nápady na blog, akcemi a také tím, kdy mám jít do práce
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já knížky kupuju na začátku, ale používám je až před zkouškovým :D

      Vymazat
  2. Máš to vychytaný, ale já nikdy moc dlouho nevydržím držet diář v takovém pořádku :D
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Používám diář, ale takhle pečlivě vedený ho tedy nemám :D obdiv za trpělivost :) podle předmětů tipuji VŠE? :) teď tam nastupuji do prvního semestru, tak se budu řídit tvými radami :D :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ne ne, ekonomka ale v Ostravě ;) Přeju hodně štěstí a nervů na výšce! :)

      Vymazat
  4. vždy som chcela videť takýto diár a denníček, do ktorého si budem zapisovať všetko potrebné... nedarí sa mi nikdy to dodržať, vydrží mi to mesiac a tak zase nič :/ :D.

    KEJMY | GIVEAWAY .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No občas je těžké najít si to svoje, co bude člověku vyhovovat... Já to už našla a doporučuji všem! :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS