Pages

Červnová krabička │ Poklady kancelářské myšky

pondělí 1. srpna 2016

Krásný den přeji :)
Asi před dvěma měsíci jsem se dozvěděla přes video od Bezegy na youtube o krabičce na způsob (kdysi) Ladyboxu akorát tahle krabička je plná nálepek, lepítek a ostatních papírnických blbůstek! Při první výplatě z brigády jsem hned věděla, že jednu musím objednat a tak jsem taky udělala. Mluvím o Pokladech kancelářské myšky...



Krabička mi přišla cca po třech pracovních dnech od odeslání peněz což jsem teda nečekala a byla jsem štěstím bez sebe :D Po otevření kartónové krabice, po rozbalení krásného puntíkovaného balícího papíru a otevření malé bílé krabičky na mě vykoukl úvodní dopis. Ten trochu popisuje, co se v krabičce schovává...


A tady už vidíte celý obsah krabičky... Myslím že za tu cenu 199 Kč + 80 Kč poštovné takže celkově 279 Kč to stojí! Teda alespoň já si myslím, protože jak jsem se pokoušela shánět různé nálepky a dekorační pásky apod. tak bylo všechno celkem drahé a né moc použitelné pro to, pro co jsem to použít chtěla.
Proto jestli jste vy sami nadšenec pro tyto věci, nebo někoho takového znáte, tak můžu vřele doporučit. Navíc toto všechno nedělá žádná společnost, ale jedna moc milá paní, která se rozhodla ukojit touhy a potřeby nadšenců do papírnictví a nic podobného jsem nikdy neviděla. Jednoduše si myslím, že je to super nápad a fandím ji :)
Každá krabička je originální, takže většinou nenajdete dvě úplně totožné. Pokud chcete zjistit více informací, nahoře najdete odkaz na webovky a ještě přidávám odkaz na stránku na Facebook.

Slyšeli jste už o této krabičce? Jestli ne, koupili byste? 

4 komentáře:

  1. Už jsem o ní na pár blozích četla. Líbí se mi, ale nejsem natolik papíromil a nálepkomil, abych ji koupila. Pro nadšence super.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, o této krabiččce jsem ještě neslyšela, ale přijde mi to teda mnohem lepší než nějaký Lady box. Je to nádherný :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím že je to mnohem lepší a hlavně užitečnější (no dobrá, asi jak pro koho) než LadyBox :D Děkuji, kouknu ;)

      Vymazat
  3. Udělala radost, že? Taky by se mi líbila :-) Též beru odběr a když koukneš ke mě nebudu se zlobit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS