Pages

Bullet journal │srpen 2017

čtvrtek 3. srpna 2017

Krásný den všem :)
Jako na začátku června a července tak i tentokrát vám chci ukázat, jak jsem si "sestavila" svůj bullet journal pro nový měsíc, srpen. Na tyhle články se budete moci těšit pravidelně každý měsíc! :) Tak jdeme na to...


Co se týče měsíčního přehledu, tak jsem ho sestavila stejně, jako minulý měsíc, protože mi vyhovoval a byl funkční. Takže klasická tabulka pro celý měsíc, cíle, poznámky a mini tabulka pro jakési "zvyky" (tzv. habit tracker), které dělám nebo dělat chci každý den. Jen jsem stránky trochu uzpůsobila tomu, že v srpnu mám narozeniny (druhé kulatiny hihi :D) a přidala z časopisu vystřižený obrázek balónků ve tvaru dvojky a nuly.
Co na fotkách není je stránka, která následovala hned po těchto a to stránka určená pro vtipné/hezké vzpomínky a momenty, na které bych jinak pravděpodobně zapomněla. Minulý měsíc jsem si nic nezapisovala a dost mi to chybělo, takže je opět zpátky. Je hezké si pak zpětně číst, co se v daném měsíci událo :)


A jelikož jsem byla až moc akční, tak jsem si udělala i týdenní přehledy a to rovnou na celý měsíc. Nedoporučuju tohle dělat, pokud se vyžíváte v tom kreslení a tvoření diáře, protože vás to, co jste udělali může za pár dní omrzet a budete to chtít úplně předělat (jako třeba já, ale snažím se nic nepředělávat). Nebo pokud často koukáte na instagram/pinterest/facebook na obrázky jiných bullet journalů, tak budete chtít vyzkoušet nespočet nových věcí...
Každopádně jsem udělala jen tyto jednoduché a krátké přehledy, protože vím, že se toho moc v srpnu dít nebude a bude to spíše o brigádě a oslavách narozenin.

Jak jste si sestavili bullet journal vy? Používáte diář často i přes léto nebo jen přes školu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS