Pages

Bullet journal │ únor 2018

pondělí 29. ledna 2018

(jak by se dalo čekat, přijde ta neotřepaná fráze)... Únor je jak všichni víme, měsíc lásky, a dalo by se říct, že už i u nás o slavení svátku Valentýn. Jelikož ale nejsem nadšenec všeho růžového, potažmo červeného/vínového, tak jsem se rozhodla udělat únor co nejvíce jednoduše (sem tam se nějaké to srdíčko ale stejně objeví no...) :)

Měsíční přehled je podobný tomu lednovému... Klasický čtvercový kalendář, použitelný díky prostoru u každého dne, kde se dají napsat alespoň v bodech klíčové/důležité události dne. Kalendář jsem doplnila o výstřižky z antistresových omalovánek, kterých se mi doma už nakupilo několik a chci je využít i jinak :) (mám je v pokoji dokonce i nevymalované zarámované). Fajn je na tom to, že kdyby se mi už nelíbila jednoduchost stránek, tak můžu vymalovat omalovánky a hned to bude barevnější :)

Staedtler triplus fineliner (černý), Stabilo point 88 (světle šedá č. 88/94), Maped Graph'Peps (oranžová), Luxort MICRA 0,7 TC (černá propiska)
Všechny týdenní přehledy jsou potom v podobném stylu - jednoduchém a minimalistickém. Barvy jsem vlastně v základě vůbec nepoužila, kromě šedého Stabila, ale jelikož mi nedávno přišly nové nálepky od Fleppi (fleppi.cz) tak se sem tam nějaká barvička i objeví jak budu dny postupně vyplňovat :) Hlavně se mi líbí, že nejsem omezená žádnou danou barvou pro celý týden/měsíc. 
O nálepkách z e-shopu fleppi.cz napíšu krátký článek, kde vám je všechny ukážu, protože si myslím že stojí za zmínku ;)

Stabilo point 88 (světle šedá č. 88/94), Luxort MICRA 0,7 TC (černá propiska)

Stabilo point 88 (světle šedá č. 88/94), Luxort MICRA 0,7 TC (černá propiska)
Slavíte Valentýn nebo jste jen rádi za spousty čokolád v obchodech? :)

4 komentáře:

  1. Valentýna se snažím prožít jako každý den v roce.. Jinak koukám, že si připravuješ svuj vlastní diář �� tak to jsme dvě, zrovna včera jsem o tom přidala článek, budu ráda, když se podíváš ☺️
    LS

    OdpovědětVymazat
  2. Valentýna nikdy a čokoláda mě taky nechává chladnou :D Navíc 14.2. začíná půst takže naopak se ještě víc omezím! Letos taky bulletjournaluju, tak si vždycky ráda prohlížím i nějaké reálné (a české!) bujo pro inspiraci, zatím se trochu hledám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Českých BuJo jsem sama zatím moc nenašla a taky pořád zkouším nové věci :) stále jsem nenašla "to správné" rozvržení věcí... a asi ani nenajdu, přece jenom se člověk mění a okolí se mění, tak se mění i BuJo ;)

      Vymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS