Pages

Elegantní černé hodinky

pondělí 31. července 2017

Hezký slunečný den :)
Už dlouho hledám náhradu za hodinky, které jsem si kdysi kupovala taky přes tuto stránku (postovnezdarma.cz) a pořád ne a ne nic najít... 


Tyto jsou moc hezky provedené, pásek vám obmotá dvakrát ruku a na konci je klasické cvočkové zapínání. Pásek mi byl dobrý i přesto že mám hubené ruce, ovšem s čím mám ve většině případů problém je ciferník a jeho velikost. Právě proto, že mám hubené ruce, tak se mi na mě nelíbí velké ciferníky, které jsou široké jako moje ruka :D
Kromě velikosti (což je jen moje osobní preference) nemám co vytknout... Když dorazily tak fungovaly a byly v pořádku.



Abych to nějak sesumírovala, hodiny šly s těžkým srdcem k sestře, které velký ciferník nevadil a já pořád hledám nějaké hezké levné hodinky...
Pokud se někdo na tyhle chtěl kouknout na eshopu tak tady je odkaz na hodinky KLIK a cena je momentálně 125 Kč.

Nosíte hodinky? Máte oblíbenou značku hodinek?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS