Pages

Sally Hansen Velvet texture 650 Regal │Nehty

čtvrtek 7. července 2016

Hezký den všem :)
Jelikož byly poslední dva články (ještě k tomu po dlouhé době) věnované jakési mé nové "závislosti" která se jmenuje Bullet journal (odkaz na článek 1, odkaz na článek 2), tak jsem se rozhodla dnes přejít k další mé menší závislosti a tou jsou laky na nehty! :)


650 REGAL
Shake gently. Apply 1 coat. Allow to dry comlpetely. Apply 2nd thin coat.


Asi před dvěma týdny, možná i více, jsem po dlouhé době navštívila DMko. A jak tak koukám po klasických věcech jako sprcháče, pečující kosmetiku, dekorativku, tak jsem zabloudila i do regálku kde mají laky od Sally Hansen a uviděla jsem tam v akci tuhle edici Velvet texture. Bohužel už tam byly jen dva odstíny a to tento a tmavě fialový a jsem moc ráda, že jsem si vzala nakonec tento krásně tmavě modrý.


Štěteček je tenčí s rovným koncem, takže si s tím musíte trochu pohrát, pokud chcete lak hezky až k lůžku nehtu. Konzistence je zvláštní... Nelakuje se špatně, ale musíte rychle pracovat, protože když je lak matný, tak i schne rychleji. K plnému krytí a krásné barvě stačí dvě vrstvy. Co se týče výdrže, tak ta mě nijak mile nepřekvapila. Možná jsem zrovna ty dny dloubala do hodně věcí, ale nehty vydržely 2-3 dny bez poničení. Největší vtip je v tom, že na ně nemůžete dát top coat, protože by lak ztratil svůj "velvet texture" efekt :D

Celkově jsem nadšená hlavně z té barvy a schnutí a kvůli toho, ho budu lakovat určitě častěji, ale výdrž by mohla být lepší.

Vyzkoušeli jste nějaký efektový lak od Sally Hansen?

1 komentář:

  1. Hmm odstín pěkný, ale ta textura mě moc nezaujala, ale celkově mám laky SH dost ráda!
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS