Pages

Červenec │ Bullet journal

úterý 5. července 2016

Dneska bych se chtěla zaměřit na to, jak jsem začla tento měsíc plnit svůj BJ a ukázat vám, jak to může vypadat... Jak si budete moci všimnout, tak tam nemám zapsaných zatím moc věcí, protože je začátek měsíce a začátek týdne :) Pokud jste nečetli včerejší článek (odkaz), kde je krátký úvod o čem je vlastně bullet journal, tak se na něj určitě podívejte! :) 


Každý měsíc mám zvlášť stránku na "nadpis" měsíce. Jelikož květen byl v češtině a červen v angličtině, tak červenec je ve francouzštině (malé připomenutí pro mě, že jsem se ji učila na střední 4 roky). Na bok stránky jsem nalepila washi pásku, abych začátek měsíce jednoduše našla.


Pak jsem pokračovala kalendářem, ve kterém vidím celý měsíc na jednom listě. Pokud už předem mám něco naplánované tak to tam hned vepíšu nebo se kouknu do půlročního přehledu/plánování, zda na daný měsíc mám něco naplánované o čem vím už dlouho dopředu.


Tento měsíc jsem přidala stránku, na kterou budu v pár slovech psát zážitky a věci, na které nechci zapomenout popř. nalepím vstupenku apod.


Pak už následoval první červencový týden (1.,2. a 3. červenec jsem měla zapsaný v červnu). Nahoře v pravém rohu si můžete všimnou malé tabulky, kterou si můžete opět přizpůsobit nebo ji vůbec nemít. Na horním řádku mám vždy první písmenko dne v týdnu a v legendě věci, které si značím, který den jsem je udělala (může to být třeba který den jsem cvičila, pila vodu, neutratila žádné peníze, četla knihu, udělala dobrý skutek, nesnědla nic sladkého... prostě něco o čem chcete mít přehled který den jste ne/dělali).
Originálně by se měl týden pak rozdělovat ještě na individuální dny, ale nemám na každý den tolik povinností, takže si vystačím s tímto popřípadě udělám týden na dvoustránku, aby se tam vešlo napsat více věcí.

Chtěli by jste více článků na toto téma? Vedete si diář nebo píšete povinnosti zvlášť na papírky?

3 komentáře:

  1. Já si vedu diář,teda konkrétně spíš přes rok kvůli škole. Teď v létě popravdě trochu kašlu na zapisování do diáře,ale možná bych si zase mohla zapsat co chystám,nebo zpetne doplnit co jsem delala :D
    Jinak pěkný článek ^^
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda že přes školní rok taky využívám diář více, ale právě o prázdninách tam můžou být zapsané ty "lepší a hezčí" věci :D Děkuji ;)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS