Pages

Bullet journal │září 2017

pondělí 11. září 2017

Hezký den :)
Vím, že tento měsíc jsem tady s tímto článkem trochu opožděně, ale řekla jsem si, že dám přednost tipům do školy, dokud jsou všichni ještě čerství a ochotni něco pro školu navíc udělat, než pak až toho bude mít každý hodně. Ovšem i přes to jsem vás nechtěla o tento článek ochudit, protože tento měsíc se mi asi zatím nejvíce líbí (co se týče barev, které jsem použila), takže jdeme na to!


Měsíční přehled se od toho minulého liší tentokrát jenom barvami a různými dekoracemi. Zvolila jsem opět klasický tabulkový přehled, protože mi stále vyhovuje. Pro říjen ale plánuju tabulku roztáhnout přes obě stránky a pro zbylé věci nechat stránku zvlášť. Přece jenom pro školu bude potřeba určitě plánovat a zapisovat více věcí.


Ve stejném stylu jsem pokračovala a udělala stránku pro vzpomínky. Tentokrát jsem se rozhodla vypsat číselně všechny dny v měsíci, aby mě to donutilo napsat alespoň krátkou větu opravdu každý den.
Věc, která moc nevyšla minulý měsíc a kterou zkouším opět znovu je stránka pro jakési finance/útraty apod. za daný měsíc. U tohohle doufám v to, že mě na konci měsíce snad vyděsí kolik za co utrácím a donutí mě to více šetřit :D

proč ten foťák vpravo nezaostřil fakt netuším.. :D 
A na závěr ukázka toho, jak vypadají moje první dva týdny v září. Rozhodla jsem se zkusit udělat celý víkend horizontálně... Vcelku se mi to líbí, mám větší prostor na poznámky plus místečko na udělání čeho chci (motivační citát, malůvka...) ovšem si myslím, že později budu potřebovat více místa právě v těch samotných dnech, které se zúžily.

Líbí se vám tento měsíc? Co byste udělali jinak?

1 komentář:

  1. Bullet Journal mám již dlouho na seznamu věcí, které bych chtěla vytvořit, ale zatím mi to vždy přišlo jako hrozná piplačka, do které se mi nechce! :D Jsem na Tvém blogu poprvé, a vidím, že se bullet journalu hodně věnuješ, takže myslím, že bych podle Tebe mohla vytvořit i ten svůj! :) Já si, kromě jiného, zase zdobím deník. :) Kdyby ses chtěla kouknout, přidám Ti sem odkaz! :) Přeji hezký večer.
    Lifestylebirdie - Papírové vzpomínky – deník/diář

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS