Pages

Bullet journal│červen 2017

úterý 30. května 2017

Ahoj :)
Mám pro vás po celkem dlouhé době článek na téma mého diáře/zápisníku. Už to bude rok, co používám "systém", který vymyslel a mezi lidi rozšířil Ryder Carrol, který pojmenoval bullet journal. Bullet journal, protože mezi základními, dalo by se říct značkami, je hlavní tečka, anglicky bullet. Pro ty, kdo o tomto systému ještě nikdy neslyšeli a chtěli by se dozvědět více vám sem dám odkaz na video, kde Ryder Carrol vše vysvětluje (klik sem) plus mé články, kde můžete vidět moje začátky (článek 1, článek 2).
Dneska se ale podíváme, jak může vypadat tzv. měsíční přehled, který se dělá (pochopitelně) na začátku každého měsíce pro plánování událostí na pár dní/týdnů dopředu.




Pro červnový měsíční přehled jsem se rozhodla použít ten originální z videa o bullet journalu (odkaz výše). Jednoduše vypíšete čísla od 1-30 (v případě června) a vedle počáteční písmenka dnů. Pro lepší orientaci jsem si ještě jednotlivé týdny rozdělila čárami, vždy pod nedělí.
Co se snažím v průběhu měsíce sepisovat vždy jsou vzpomínky... Když jsem dělala něco zajímavého nebo něco, co bych si chtěla v budoucnu pamatovat, tak to tam napíšu.
A pro mě novější oddíl je část, ve které na začátku (ale i v průběhu) měsíce píšu cíle, kterých chci v daném měsíci dosáhnout. V předcházejících měsících jsem tam měla např. "dodělat všechny zápočty", "mít v květnu udělané alespoň 2 zkoušky", "méně utrácet za jídlo a blbosti", "pít více vody" a podobně. Je fajn si stanovit krátkodobé cíle související třeba se školou, prací či cvičením, které vás dostanou postupně ke splnění cílů dlouhodobých :)

meruňková 88/26, tyrkysová 88/51, žlutá 88/44

Použila jsem převážně fixy/propisky Stabilo point 88 (nevím vůbec jak to nazvat, na e-shopech jim říkají "linery" :D) a světle modro-zelenou od Maped Graph'Peps, která je dobrou a levnější náhražkou za Stabilo. Černou propisku, kterou používám už úplně všude je Luxor Micra 07 TC.

Slyšeli jste o systému Bullet journal? Vyzkoušeli jste, nebo používáte klasické diáře?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS