Pages

Nový rok, nové já?

čtvrtek 29. prosince 2016

Krásný den všem :)
Všichni to známe... Blíží se konec roku a s tím koncem samozřejmě i nový začátek v podobě nového roku. Za tímto vidí spousta lidí něco zajímavého, vzrušujícího, nového, jako by nešlo začít něco nového na začátku měsíce, né-li na začátku dne. Přiznávám ale, že i já beru nový rok jako možnost začít dělat něco jinak, lépe. Ovšem klíč je hlavně v tom, opravdu začít a neodkládat to.

Já jsem se zatím rozhodla jen pro pár cílů, předsevzetí nebo jak to chcete nazývat... První věc je být více pozitivní a uvědomovat si a vážit si maličkostí, protože občas i ty dokážou zlepšit celý den. Chtěla bych se naučit něco nového, ale ne něco ze školy, ale třeba nový recept, koukat více na dokumenty nebo číst noviny, abych byla víc v obraze co se děje ve světě. Vím, že historie a politika mě nikdy moc nebrala, ale zase je dobré o tom něco vědět, takže bych tenhle svůj nedostatek chtěla napravit. A přece jenom učíme se celý život novým věcem... Mohla bych ještě zmínit to, že chci pít více vody a snažit se poctivě třídit odpad a nekupovat zbytečně zabalené věci (hlavně ovoce a zeleninu). No popravdě bych mohla zmínit ještě hodně věcí, protože mě poslední dobou inspirují videa na youtube a předsevzetí ostatních lidí. 

Dáváte si vy nějaké cíle nebo předsevzetí pro nový rok?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS