Pages

Maturita aneb den zúčtování │16. 5. 2016

pondělí 16. května 2016

Krásné pondělní dopoledne :)

Tak... a je to tady. Už od Vánoc jsem se na tohle chtěla připravovat, pak od ledna, pak od jarních prázdnin až to dopadlo tak, že jsem se opravdu začala učit v dubnu (plus samozřejmě průběžné písemky občas na maturitní témata). Přišlo mi, že se to snad nikdy nezvládnu naučit a taky že to všechno neumím, ale pořád mě těší představa, že to přede mnou udělalo tolik lidí, tak to zvládnu taky.

Na mysli mám samozřejmě maturitu. Jestli letos taky maturujete v prvním maturitním týdnu a byli jste ti (méně)šťastní, na které nevyšla řada v pondělí, tak Vám přeju hodně štěstí, pevné nervy a dobré otázky! Já sama maturuji až ve středu a musím říct, že dnešní zahájení a povídání si s spolužáky po svaťáku mě dost vyděsilo :D
Někteří se na to vykašlali a začali až ke konci svaťáku, ale někteří na všem pracují už měsíce dopředu... Jestli se všechna ta snaha vyplatila nebo ne, se dozví všichni v průběhu čtyř dnů.

zdroj
Proč jsem na řadě až ve středu?! Všichni co šli dneska, tak si samozřejmě stěžovali že neměli dost času (jak kdyby den navíc pomohl tak razantně) a asi já jediná si to s nimi chtěla vyměnit, abych to měla vše za sebou :D Tak se můžu aspoň stresovat o dva dny déle a možná se ještě něco naučit a zopakovat... Třeba mě utěší nový díl Game of Thrones :D

Po maturitě taky budu mít víc času na blog, takže se můžete těšit (snad) na více článků! :) Kdo tento rok taky maturuje nebo dělá státnice?

2 komentáře:

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS