Pages

1. 5. 2016 │ nový začátek

neděle 1. května 2016

Krásné květnové odpoledne! :) 

Věta "vítám Vás na mém blogu" by měla být tou první, která se objeví v článku na blogu že? No když už začínáte třetí blog, tak chcete začít něčím lepším, než tímhle...

Dlouho jsem uvažovala jestli se k blogování vrátit po asi půlroční pauze kvůli škole, navíc když teď v květnu budu maturovat a ukončím svůj sladký studentský život na střední, ale něco mě k tomu pořád táhne. Nechť je tedy 1. květen 2016 tím nejlepším začátkem, nejen v blogování.

pinterest
Nechci, aby to "vyznělo" poučně a divně, ale pravda je, že čím je člověk starší a zažívá více věcí, tak se taky hodně věcí (musí) změnit a přizpůsobit situaci a tohle je takové moje další přizpůsobení. Milovala jsem psaní na blog! Nejprve to bylo o korálcích a výrobcích z nich (a že mi to šlo dobře!) a pak po nějaké pauze to byla kosmetika, jelikož se roztrhl pytel s "beauty blogy". Už se ale nechci zaměřovat jen na něco, ale hlavně psát to, co mě baví nejvíc :)

Co slečny, dostaly jste už svou prvomájovou pusu? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS